Spørgsmål & Svar
Hvis din mobiltelefon er gået i stykker, eller du på anden måde oplever fejl der kræver udbedring, skal du ikke tøve med at kontakte os. Du kan se en prisliste over de mest gængske mobil reparationer vi udfører her.
Hvis du ikke kan se din type mobil reparation, på vores prisliste skal du blot kontakte os. Vi laver stort set alt indenfor mobil reparationer.
Her følger en gennemgang af, hvorledes vi håndterer vores reparationssager:
Du henvender dig skriftligt, telefonisk eller personligt i en af vores butikker med en beskrivelse af problemet omkring din mobiltelefon. Du har mulighed for at skrive til os via vores kontaktformular her, eller ringe til os. Du er også velkommen til personligt at komme ned i vores forretning.
Såfremt vi umiddelbart kan se hvad der skal laves ved din enhed får du med det samme et fast tilbud på reparation af din mobiltelefon.
Såfremt vi ikke umiddelbart kan se, hvad der skal laves ved enhed (eksempelvis ved fugtskade), så tager vi mobilen ind til undersøgelse, og når vi har undersøgt din enhed får du et fast tilbud på reparationen som du skal godkende, inden vi går videre med reparationen.
Her følger en gennemgang af, hvorledes vi håndterer vores reparationssager:
Du henvender dig skriftligt, telefonisk eller personligt i en af vores butikker med en beskrivelse af problemet omkring din mobiltelefon. Du har mulighed for at skrive til os via vores kontaktformular her, eller ringe til os. Du er også velkommen til personligt at komme ned i en af vores forretninger.
Såfremt vi umiddelbart kan se hvad der skal laves ved din enhed får du med det samme et fast tilbud på reparation af din mobiltelefon.
Såfremt vi ikke umiddelbart kan se, hvad der skal laves ved enhed (eksempelvis ved fugtskade), så tager vi mobilen ind til undersøgelse, og når vi har undersøgt din enhed får du et fast tilbud på reparationen som du skal godkende, inden vi går videre med reparationen.
Her følger en gennemgang af, hvorledes vi håndterer vores reparationssager:
Du henvender dig skriftligt, telefonisk eller personligt i en af vores butikker med en beskrivelse af problemet omkring din mobiltelefon. Du har mulighed for at skrive til os via vores kontaktformular her, eller ringe til os. Du er også velkommen til personligt at komme ned i en af vores forretninger.
Såfremt vi umiddelbart kan se hvad der skal laves ved din enhed får du med det samme et fast tilbud på reparation af din mobiltelefon.
Såfremt vi ikke umiddelbart kan se, hvad der skal laves ved enhed (eksempelvis ved fugtskade), så tager vi mobilen ind til undersøgelse, og når vi har undersøgt din enhed får du et fast tilbud på reparationen som du skal godkende, inden vi går videre med reparationen.
Her følger en gennemgang af, hvorledes vi håndterer vores reparationssager:
Du henvender dig skriftligt, telefonisk eller personligt i en af vores butikker med en beskrivelse af problemet omkring din mobiltelefon. Du har mulighed for at skrive til os via vores kontaktformular her, eller ringe til os. Du er også velkommen til personligt at komme ned i en af vores forretninger.
Såfremt vi umiddelbart kan se hvad der skal laves ved din enhed får du med det samme et fast tilbud på reparation af din mobiltelefon.
Såfremt vi ikke umiddelbart kan se, hvad der skal laves ved enhed (eksempelvis ved fugtskade), så tager vi mobilen ind til undersøgelse, og når vi har undersøgt din enhed får du et fast tilbud på reparationen som du skal godkende, inden vi går videre med reparationen.
Da der findes en utal af forskellige mobiltelefoner og fejltyper, er det ikke alle reparationspriser vi kan have stående på vores prisliste for mobilreparationer.
Hvis du ikke kan finde en pris her på siden, skal du blot kontakte os via vores kontaktformular her på siden, og så sender vi dig en uforpligtende tilbudspris på mobil reparationen.
Fejl og skader, kan nogle gange være svære at forklare, både via telefonen eller via email.
Du er altid velkommen til at komme forbi vores butik og vise os, hvilken fejl/skade du har på din mobiltelefon.
Der er to måder for, hvordan du kan indlevere din mobiltelefon til reparation til hos os.
Du kan komme ned i vores butik og indlevere din reparation personligt.
Hvis du ikke bor i nærheden, eller der er andet der skulle forhindre dig i at komme forbi, er du også meget velkommen til at sende din enhed til os med Post Danmark, GLS eller lignende pakketransport. Vi tager imod pakkeleverancer dagligt.
Ja, det kan vi gøre på langt de fleste mærker og modeller. Kontakt os for en pris.
Ja, selvfølgelig kan vi det og det tilbud vi giver dig, er også den pris du kommer til at betale, med mindre vi har gjort dig opmærksom på at det er kompliceret mobil reparation der gør at vi kun kan give et prisniveau for mobil reparationen – men så holder vi os til gengæld også indenfor dette prisniveau.
Vi sørger altid for at du ikke får nogen ubehagelige overraskelser i form af en uventet høj regning, eller mobil reparationer som du ikke var informeret om.
Hvis vi under mobil reparationen opdager en skade/fejl på din mobiltelefon, som ikke er omfattet af reparationstilbuddet, vil vi kontakte dig og spørge om det er noget du ønsker udbedret, og i samme ombæring give dig en ny pris på mobil reparationen, som du skal acceptere inden vi går videre med reparationen.
Som udgangspunkt vil vi altid sørge for, at du får en forventet reparations tid når du indleverer mobiltelefonen (typisk sker reparationen fra dag til dag), og såfremt der sker afvigelser fra det aftalte vil vi holde dig opdateret med informationer, der vedrører din mobil reparation hos MobilReparationer.dk.
Vores mål er at levere hurtig og professionel service, og det inkluderer selvfølgelig at vi altid har fokus på kunden.
Skulle det mod forventning ske, at du ikke føler dig opdateret, er du altid velkommen til at tage kontakt til os.
Ja, det kan vi i langt de fleste tilfælde. For at være helt sikker på, at vi kan unlocke lige netop din mobiltelefon, bedes du skrive til os via vores kontaktformular.
Husk at nævne mærke, model, samt hvilken operatør mobiltelefonen på nuværende tidspunkt er låst til.
Dette er på ingen måder noget vi forventer skulle ske, og vi arbejder hele tiden på at kvalitetsikre vores mobil reparationer, men ingen er selvfølgelig 100% fejlfri.
Såfremt du oplever samme fejl, når du har fået din mobiltelefon retur, bedes du hurtigst muligt kontakte os, så vi kan få udbedret fejlen – dette skal selvfølgelig ikke koste dig noget ekstra (under forudsætning, af at der er tale om samme fejl).
Hvis fejlen du i anden omgang henvender dig omkring, ikke er relateret til den reparation vi har udført og du ikke på forhånd har oplyst om denne fejl, vil reparationssagen ikke blive behandlet som en garantireparation.
I vores afdelinger hvor der også er værksted, sælger vi også tilbehør til mobiltelefoner – dvs. opladere, kabler, covers, hovedtelefoner, screenprotection osv.
Vores udvalg kan ikke ses online, men kun nede i vores butikker. Du kan altid kontakte os på forhånd, hvis du søger noget bestemt.